By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Forums - General Discussion - Laten we Nederlands spreken

Verrassend veel Nederlanders op Vgchartz, ik woon zelf in Pijnacker, ten oosten van Delft. Momenteel heb ik alleen een PS4 in bezit en ik ben bezig Spider-Man af te ronden zodat ik binnenkort aan Red Dead Redemption 2 kan beginnen. Beste games deze generatie naar mijn mening:
- Horizon Zero Dawn (Nederlands trots)
- Bloodborne
- God of War
- Divinity original sin 2 (Belgische trots)



Please excuse my (probally) poor grammar

Around the Network
eviL_lives said:
Nederlands spreken en geen enkele die van België komt, dat mag gewoon niet ;)
Ik lees veel op vgchartz, maar post eigenlijk zelf weinig, maar dit kon ik niet laten passeren.

Op dit moment speel ik vooral PS4 (spider-man net platinum, en ik sta klaar voor ofwel persona 5 ofwel divinity 2.
Op de pc speel ik ook vaak, maar nu iets minder.
Een switch is al een tijdje het plan om te kopen, maar met de geruchten dat er een switch 2.0 komt met beter scherm en batterij ben ik toch van plan nog even te wachten.

Eigenlijk is dit een oude naam, meestal ga ik onder Mathroy

Flilix komt uit België.



Hier ook uit België. Toch raar om de Nederlandse taal geschreven te zien op vgchartz.



Stories unfolded with my home made rap songs. Feel free to listen here with lyrics: https://youtu.be/vyT9PbK5_T0

Hoi!

Ik ben in Amsterdam geboren, opgegroeid in Apeldoorn en heb na het Veluws College, Artificial Intelligence gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb tijdens mijn studententijd en daarna in Uilenstede gewoond in Amstelveen aan de grens van Amsterdam. Elke dag met lijn 51 naar het Weesperplein.

Na drie jaar had ik genoeg van de Universiteit (de studie was zo nieuw dat de inhoud een beetje opraakte) en ben aan de slag gegaan bij een software bedrijf in Hoofddorp, naast Schiphol. Daar heb ik nog de broer van Arjan Brussee ontmoet die toen net Jazz Jackrabbit had gemaakt. We waren toen ook geinteresseerd in het maken van games voor mobile devices (toen Psion Series 5, Pocket PC and Palm Pilot) Die plannen zijn niet verder gekomen dan een port van V-Rally. In plaats van games is het bedrijf groot geworden met gps route planners.

Ik ben in 2002 naar Canada verhuisd en heb daar nog 7 jaar door gewerkt voor hetzelfde bedrijf via het internet. Het tijdverschil bleek erg gunstig te zijn voor het oplossen van bugs die over dag gevonden werden. Wat ik het meest mis van Amsterdam is het Vlaams Friethuis aan de Voetboogstraat. En de jaarlijkse Innercity Trance events met Tiesto in de Rai. Dat was epic. Ik ben daar nu toch te oud voor. Ik heb nog wel een stapel CDs van Tiesto, op het moment zit Parade of the athletes in the CD speler in de auto. Fantastische mix met classic Trance.



Wut

Jk



Around the Network

Ik spreek geen Nederlands, maar hallo allemaal.

Dit wordt u aangeboden door Google Translate. :)



God bless You.

My Total Sales prediction for PS4 by the end of 2021: 110m+

When PS4 will hit 100m consoles sold: Before Christmas 2019

There were three ravens sat on a tree / They were as blacke as they might be / The one of them said to his mate, Where shall we our breakfast take?


eviL_lives said:
Nederlands spreken en geen enkele die van België komt, dat mag gewoon niet ;)
Ik lees veel op vgchartz, maar post eigenlijk zelf weinig, maar dit kon ik niet laten passeren.

Op dit moment speel ik vooral PS4 (spider-man net platinum, en ik sta klaar voor ofwel persona 5 ofwel divinity 2.
Op de pc speel ik ook vaak, maar nu iets minder.
Een switch is al een tijdje het plan om te kopen, maar met de geruchten dat er een switch 2.0 komt met beter scherm en batterij ben ik toch van plan nog even te wachten.

Eigenlijk is dit een oude naam, meestal ga ik onder Mathroy

De OP van deze thread komt zelf uit België.

Ik had me misschien beter zelf ook eerst voorgesteld... Ik ben Flilix, Oost-Vlaming (uit de buurt van Gent ongeveer), en ik speel vooral Nintendo games (Pokémon, Mario, Zelda).



Dulfite said:
Wut

Jk

Jazeker, we spreken eindelijk een échte taal hier.



Hebben jullie Nederlanders en Belgen nog favoriete Nerderlandstalige / Vlaamse films? Ik heb geen idee wat er nog uitgekomen is in de laatste jaren. De laatste Nederlandse film die ik gezien heb is Zwartboek. Ik ben opgegroeid met Als je begrijpt wat ik bedoel, Mama is boos, Flodder, De lift. Een brug te ver is een van mijn favorieten, erg spanned.



Ik heb er niet zoveel gezien eigenlijk, een paar bekende films zoals Zwartboek inderdaad. Een paar jaar terug wel Michiel de Ruyter in de bioscoop gezien, dat vond ik nog wel een aardige film, helemaal voor een Nederlandse.