Conclusion
Eg blir ikkje overraska om reaksjonane på at eg ikkje meiner dette er årets spel blir harde. I will not be surprised about the reactions that I do not believe this year's game is hard. Likevel vil eg sende rundt ei lita fredspipe på førehand. Nevertheless, I will send around a little peace pipe in advance. Eg elskar Uncharted: Drake's Fortune, og det er eit av favorittspela mine blant alle PlayStation 3-spel. I love Uncharted: Drake's Fortune, and it is one of my favorite play of all PlayStation 3 games. Uncharted 2 greier ikkje å toppe det første spelet på nokon måte anna enn reint teknisk, og det er veldig skuffande. Uncharted 2 manages not to trump the first game in any way other than purely technical, and it is very disappointing duck.
Sjølvsagt er spelet bra, det har herleg utforsking, det har ei herleg stemning og proft skodespel. Of course the game is good, it has wonderful exploration, it has a wonderful atmosphere and Proft play. I tillegg har det kompetent skyting som verkeleg kan by på nokre heftige situasjonar. In addition, the competent shooting that really can offer some violent situations. Diverre blir det samtidig veldig tydeleg at skyting på ingen måte er Naughty Dog si sterke side. Unfortunately, it is also very clear that shooting is in no way Naughty Dog's strong side. Dei er veldig flinke på grafikk og «filmatisering», men dei har ikkje heilt teken på korleis ein skal setje saman dei gode action-situasjonane. They are very good at graphics and "adaptation", but they have not quite hang of how to put together the best action situations. Det blir slitsamt, langdrygt, og du endar opp med store pausar mellom alt det som verkeleg er moro. It is hard work and, langdrygt, and you ending up with large breaks between all that is really fun. Eg vil ikkje bruke eit kvarter på å ta ut nokre idiotar som ikkje vil døy uansett kor mange kuler eg pumpar inn i dei. I do not use a quarter of an hour to take out some idiot who does not want to die no matter how many bullets I pumped into them. Eg vil utforske mysteria for svarte! I want to explore the mysteries of black!
Når det er sagt, er det sikkert mange som vil elske spelet, og det kan eg absolutt akseptere. That said, there are certainly many who will love the game, and I can definitely accept. Det er mykje godt her, men eg meiner likevel heilt og fullt, at dette burde ha vore mykje betre. There is much good here, but I feel nevertheless completely and fully, that this should have been much better. Uncharted: Drake's Fortune er i mi bok ein klassikar, og ein milepåle innan spelmediet. Uncharted: Drake's Fortune is in my book a classic, and one mile pole within the game medium. Det same kjem aldri Uncharted 2: Among Thieves til å bli. The same will never Uncharted 2: Among Thieves to be. Trist, men sant. Sad, but true.
Uncharted 2: Among Thieves kjem i sal 14. Uncharted 2: Among Thieves come in the sal 14 oktober, kun for PlayStation 3. October, only for PlayStation 3 Anmeldelsen er basert på einspelardelen av spelet. The review is based on einspelardelen of the game. Fleirspelardelen var ikkje tilgjengeleg i vår utgåve. Multiplayer portion was not available in our version.
Diskutér artikkelen i forumet - Les kommentarene (219) Discuss the article in the forum - Read comments (219)
- PS3: 7 /10 PS3: 7 / 10
- ________________________________________________
TRANSLATED HERE:
_____________-
Does metacritic accept THIS?