Forums - Music Discussion - 50 Cent mocks airport employee with autism saying he was drugged while working

https://www.youtube.com/watch?v=jZYqW-t7oTY

- 19-year-old Andrew Farrell suffers autism and social anxiety and the rapper thought it would be funny to denounce he was drugged while working judging by his appearance.

- 50 Cent says he apologozied to Andrew and his family and wrote:

“While the incident at the airport resulted from an unfortunate misunderstanding, I am truly sorry for offending the young man,”

“It was certainly not my intent to insult him or the disability community, which is a source of great strength in America. I have apologized personally to him and his family.”



Nintendo is selling their IPs to Microsoft and this is true because:

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=221391&page=1

Around the Network

Eh, he made a mistake. It happens.



KLXVER said:
Eh, he made a mistake. It happens.

Yeah but not many people are stupid enough to film themselves while making the mistake and post it on Instagram.



AnthonyW86 said:
KLXVER said:
Eh, he made a mistake. It happens.

Yeah but not many people to film themselves while making the mistake and post it on Instagram.

People film everything now. He thought a guy was high on the job and being rude. He wanted to call him out. Just a mistake which he apologized for.



You are a simpleton if anyone you think,who behaved or looked weird, is drugged. Even then, what gives you the right to film people like this? WTF.

Be thankful to the new generation that's willing to listen and pay for your crappy music.



Around the Network

Maybe he was high which caused him to think the dude was high



No, 50 Cent is a new generation. :-p



Steam ID: Quakecore89 / GOG: AMDFX89 / PSN: QuakeCore_89 / Xbox Live Tag: QuakeCore89 / NS: SW-7937-5976-6855

Current PC: (Ryzen 7 3700X/32GB 3200MHz DDR4 RAM/MSI Ventus GeForce RTX 2080 Super/Crucial 250GB M.2(Boot) Kingston 1TB SSD(Storage))

Well he apologized personally for him so problem solved, what he did was very stupid tho.



                                                                                     

50 cent is a Dick. Like most of his peers.



I'm not really here!

Link: Shipment History Since 1995


KLXVER said:
AnthonyW86 said:

Yeah but not many people to film themselves while making the mistake and post it on Instagram.

People film everything now. He thought a guy was high on the job and being rude. He wanted to call him out. Just a mistake which he apologized for.

This had nothing to do with that. 50 wanted to be famous and tried to use this kid to do it. 50 could careless about that kid being high at work. This is the same person who got shot 9 times in the streets and it wasn't cause he was pretty he was out there doing dirty shit and pissed someone off. Then he tries to make a video talking about "what's wrong with the generation of today". I don't know 50 why don't you tell us what it's like to piss off someone to the point they put 9 holes in you.