Forums - Nintendo Discussion - Ultimate Pokemon Tournament: Gen 2 - Gym 2, Battles 16-20

Slade6alpha said:
Raven pls... Raikou vs. Lugia.

I can't even :(

Yeah, definitely a tough match-up to vote on. I decided to go with Lugia though since Raikou is my least favorite of the 3 legendary beasts.



Around the Network
Ka-pi96 said:

Maybe he should kill his poor taste in pokemon first

I have so much hatred for you right now. 




Undisputed Gamer BAY BAY 

Ryuu96-
"Left
Left
Left
Right
Left".




Undisputed Gamer BAY BAY 

Slade6alpha said:

Raven pls... Raikou vs. Lugia.

I can't even :(

 

If you think this is bad, just wait until tomorrow T_T

Definitely not something I would have picked myself, its the damn randomized matchups :(



Ka-pi96 said:
 

Maybe he should kill his poor taste in pokemon first

Come now, Cyndaquil/Quilava/Typhlosion is the best of the gen 2 starters, you know it to be true.



Around the Network
RavenXtra said:

If you think this is bad, just wait until tomorrow T_T

Definitely not something I would have picked myself, its the damn randomized matchups :(

Oh man, that really scares me.



shikamaru317 said:
Ka-pi96 said:
 

Maybe he should kill his poor taste in pokemon first

Come now, Cyndaquil/Quilava/Typhlosion is the best of the gen 2 starters, you know it to be true.

+100 points for Shika  

Espeon killed Cyndaquil, so this is war.  

Although, I admit to liking Espeon. Although unbreon's better.




Undisputed Gamer BAY BAY 

Sneasel
Lugia
Furret
Quilava
Gligar



2020 predictions: NSW 25m, PS5 6m, XSX 4.5m, PS4 9m, XB1 3m

In December 2019 i predicted 21m Switch, but that was before COVID, obvius increased my predictions.

Slade6alpha said:
Ryuu96-
"Left
Left
Left
Right
Left".

Why precisely is Ryuu not voting himself? xD



shikamaru317 said:
Slade6alpha said:
Ryuu96-
"Left
Left
Left
Right
Left".

Why precisely is Ryuu not voting himself? xD

He's a lazy shit who stays in one thread aka, the Empire of Dreams.  

He said this in Skype, so I just voted for him, lol. 




Undisputed Gamer BAY BAY