By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Forums - Sales Discussion - COMG! Japan PRE-ORDER Chartz Thread - Will Be Updated Daily!

Retagging.



No troll is too much for me to handle. I rehabilitate trolls, I train people. I am the Troll Whisperer.

Around the Network

4 new games tomorrow! Animal Crossing didn't catch Xillia like some hoped, but it came within 100 in the last day, and that's pretty impressive. It'll surely wind up with over 600 points.



4 new games tomorrow, that is indeed good. I will be guessing that one 3DS game may appear and DQ VII is available for pre-order at Amazon JP. Hope it will be a good day tomorrow then.

Tale of Xillia 2: 340k FW



Check out my Upcoming Wii U Games 2014 Thread

3DS Friend Code: 4553 - 9954 - 4854. Name - David

320k FW for Tales of Xillia 2.



365k for Xillia 2.



Proud to be the first cool Nintendo fan ever

Number ONE Zelda fan in the Universe

DKCTF didn't move consoles

Prediction: No Zelda HD for Wii U, quietly moved to the succesor

Predictions for Nintendo NX and Mobile


Around the Network

315k for Tales of Xillia 2



VicViper said:
samuship said:


E quanto aos EUA, alguma previsão, Vic? Será que vai ser mais bem sucedido que os predecessores? E quanto vai vender na FW? xD


Olha, nenhuma ideia mas do jeito que as coisas tão nhé com o 3DS nos EUA, não deve quebrar nenhum recorde, no máximo o do AC do Gamecube e olhe lá hehe. Mas uma cópia pelo menos tá garantida, a minha!

Acho que só Pokémon que vai acordar o mercado não-japones!


Hmm...você tem razão. Mas talvez Smash Bros. 4 também faça bastante sucesso nos EUA, afinal é o primeiro pra um portátil. Resta saber qual vai sair primeiro: Pokémon da linha principal, ou Smash Bros. 4.  xD



We need moar Zelda, now!

We need moar Unchartedzz!

We need less DLCs.

samuship said:
VicViper said:
samuship said:


E quanto aos EUA, alguma previsão, Vic? Será que vai ser mais bem sucedido que os predecessores? E quanto vai vender na FW? xD


Olha, nenhuma ideia mas do jeito que as coisas tão nhé com o 3DS nos EUA, não deve quebrar nenhum recorde, no máximo o do AC do Gamecube e olhe lá hehe. Mas uma cópia pelo menos tá garantida, a minha!

Acho que só Pokémon que vai acordar o mercado não-japones!


Hmm...você tem razão. Mas talvez Smash Bros. 4 também faça bastante sucesso nos EUA, afinal é o primeiro pra um portátil. Resta saber qual vai sair primeiro: Pokémon da linha principal, ou Smash Bros. 4.  xD

Estou curiosíssimo para saber como o Smash do 3DS vai se sair!



340 for Xilla 2. Wonder what new games will appear; WiiU? Vita? 3DS? PSP?



 

Here lies the dearly departed Nintendomination Thread.

Retag. Looking forward to the new games!