I loved:
1) SuperStardustHD -------- 9.2/10
2) Flower -------- 8.6/10
I Liked:
1) Ragdoll Fist of Plastic ----- 8.5/10
2) Blast Factor -------- 8.0/10
3) Pixeljunk Eden --------- 8.0/10
Was Okay:
1) Flock --------- 7.8/10
2) Flow --------- 7.2/10
3) Everyday Shooter ---------- 7.0/10
4) Echochrome ----------- 7.0/10
5) Savage Moon ------------ 7.0/10
I did not like
1) The Last Guy ------------ 6.3/10
2) Pain ------------ 6.2/10
3) Cash Guns Chaos - 6.0/10
I hated
1) Noby Noby Boy ------------- 5.0/10
2) Bionic Commando Rearmed- 5.0/10
3) Super Rub a Dub ------------- 1.0/10