By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Forums - Sony Discussion - The Official VGChartz Killzone 2 Clan

SnakeEyez | NA

^I'm assuming that if u don't have a mic, u won't be able to communicate and ppl will probably kill u thinking that u r an enemy saboteur. This is the first clan I will be in, I'm giddy . Any idea on the name yet MM?



Around the Network
--OkeyDokey-- said:
Wait, why are we going to get TK'd if we don't have a mic? :3

 

Cuz it's what you deserve!

But really, sega4life suggested that I limit the clan to only those that have mics.  I thought that was a bit unfair, so instead I decided to just give those without mics a little incentive to pick one up.

Btw, the official PlayStation headset that comes with Socom rocks.  It's probably the best bluetooth headset I've used, and they way it syncs to the XMB is great.



makingmusic476 said:
--OkeyDokey-- said:
Wait, why are we going to get TK'd if we don't have a mic? :3

 

Cuz it's what you deserve!

But really, sega4life suggested that I limit the clan to only those that have mics.  I thought that was a bit unfair, so instead I decided to just give those without mics a little incentive to pick one up.

Btw, the official PlayStation headset that comes with Socom rocks.  It's probably the best bluetooth headset I've used, and they way it syncs to the XMB is great.

 

I shed a tear when I read this.... I did..   lol

____________________________________

Listen This F'en Clan is going to be in the top ranks.

I don't want no .... but.but.but.. this and that crap.

We are going to play this game to win, when we join a game people go "O Shit.. VG'Z Here"


Added: MIC's are an important part of FPS's. It's how you get shit done. (Hope Killzone 2 has Official MIC Bundle like Socom)

Communication is key to a Great FPS Clan.. 

You win top spots by communication whether it be in game or on a forum to discuss game objectives..

Get Shit Done Ladies..    <-- (Ok that's the Tequila Talking)

 

 



PS4 Preordered - 06/11/2013 @09:30am

XBox One Preordered - 06/19/2013 @07:57pm

"I don't trust #XboxOne & #Kinect 2.0, it's always connected" as you tweet from your smartphone - irony 0_o

You know I'm gonna be in this.

But we can't use the beta tag........ Thanks a lot Brett.



"We'll toss the dice however they fall,
And snuggle the girls be they short or tall,
Then follow young Mat whenever he calls,
To dance with Jak o' the Shadows."

Check out MyAnimeList and my Game Collection. Owner of the 5 millionth post.

Which side would I choose? I try to help the side in need.

Otherwise, go auto-select!



Around the Network

PSN: ID resistance_lord north america



outlawauron said:
You know I'm gonna be in this.

But we can't use the beta tag........ Thanks a lot Brett.

 

???



IllegalPaladin said:
Which side would I choose? I try to help the side in need.

Otherwise, go auto-select!

 

Pfft.  Never join those ISA scum.

And you didn't leave your ID or region!



I'm in.

Location: Canada
PSN ID: AJ(underscore)Habfan(underscore)



PSN: Squilliam476

Btw, don't you ****ing dare put me in the ASIAN region! Australia will do fine.



Tease.