By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Great news! Hopefully the law is closing in on this piece of crap as well.



Around the Network

I bet he waited for reelection so he would get some kind of compensation for leaving. How much money are they paying him as a severance package?



Bet reminder: I bet with Tboned51 that Splatoon won't reach the 1 million shipped mark by the end of 2015. I win if he loses and I lose if I lost.

Scoobes said:
kowenicki said:
Seems clear to me that he is about to be fingered in the investigations... he was as arrogant as ever only yesterday.

I was thinking the same thing. What's changed for him to have suddenly seen the light?


Probably he's gonna be the key witness in this case and gonna point out all the bad guys to walk away a free man.. >_>



 

Face the future.. Gamecenter ID: nikkom_nl (oh no he didn't!!) 

Great news, Now I hope they just change the location of the 2022 world cup and severely punish all those who took bribes



    

NNID: FrequentFlyer54

Amazing news, about damn time.



Bet with Teeqoz for 2 weeks of avatar and sig control that Super Mario Odyssey would ship more than 7m on its first 2 months. The game shipped 9.07m, so I won

Around the Network
Ka-pi96 said:
mornelithe said:

Not sure if this is accurate, but I read somewhere that he gets to choose his successor this way.

It's gonna be a vote. So he isn't able to choose his successor, legally at least.

If he was obeying the rules, FIFA wouldn't be in this situation.



Augen said:

Bust out the Bud Light Lime! Time to celebrate!

Don't you mean the champagne?



Augen said:
KyleeStrutt said:

'murica saves football.

Oliver isn't american btw


Bust out the Bud Light Lime! Time to celebrate!

lol I really can't wait to see what he says this weekend.



FBI confirm they are investigating the awarding of the World Cup to Russia in 2018 and Qatar in 2022.



                            

Carl2291 said:
FBI confirm they are investigating the awarding of the World Cup to Russia in 2018 and Qatar in 2022.

hoping for a MAJOR decision here....



I'm not really here!