By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Forums - General Discussion - What's your real name?

OK,samo da pozdravim sve na ovom forumu koji su iz Bosne ili sa ovih prostora te u dijaspori.Nek mi se jave preko privatnih poruka i na PSN-u (sarajevo89).
(Just to say hello to everyone on this forum who is from Bosnia or from Balkans and diaspora.Please contact me through private messages and on PSN).



Around the Network
AndrewWK said:
TomaTito said:
AndrewWK said:
JEMC said:
AndrewWK said:

Dude if you have so many words for urine.

How many do you have for boobs?

Don't you have several synonymous for urine? I can easily think of 4 in Spanish, and that's without counting euphemisms!

With boobs I can think of many more (and most of them are related with fruits)


Please give me a fe

I'll jump in. JEMC can add more later:

Urine:  orina, meada, pis, pipí, micción, pisorín, herrumbre, verdín, moho, óxido, cardenillo

Boobs: Pecho, seno, busto, mama, teta, delantera, mellizas. Now to those related with fruits: Peras, melones, domingas, berzas, sandías, cocos, cerezas.


Mama and teta is an awkward name for Boobs. Teta means Aunt in Croatian

And it means granma in arabic :S



JEMC said:

¡Bravo! Sólo has fallado el último. Pero ese me lo guardo

¿Y los tuyos, con que letra empiezan?

Lógico. OK, ahora lo intentas tu. El primero es común como el tuyo, aunque este si termina con -ez. El segundo es mas original.

G______ M______



@Twitter | Switch | Steam

You say tomato, I say tomato 

"¡Viva la Ñ!"

My real name is Shelby. :|



happydolphin said:
AndrewWK said:
TomaTito said:

Urine:  orina, meada, pis, pipí, micción, pisorín, herrumbre, verdín, moho, óxido, cardenillo

Boobs: Pecho, seno, busto, mama, teta, delantera, mellizas. Now to those related with fruits: Peras, melones, domingas, berzas, sandías, cocos, cerezas.


Mama and teta is an awkward name for Boobs. Teta means Aunt in Croatian

And it means granma in arabic :S

Guess that happens in many languages. I made fun of Poles when they called whore a curve.

BTW I just noticed I wrote those in singular form, so add an S at the end to make it plural.

And FYI mother in Spanish is mamá, pronounced differently than mama.



@Twitter | Switch | Steam

You say tomato, I say tomato 

"¡Viva la Ñ!"

Around the Network
TomaTito said:
JEMC said:

¡Bravo! Sólo has fallado el último. Pero ese me lo guardo

¿Y los tuyos, con que letra empiezan?

Lógico. OK, ahora lo intentas tu. El primero es común como el tuyo, aunque este si termina con -ez. El segundo es mas original.

G______ M______

Con G es más difícil, aunque por lo menos no es Garcia (algo es algo). Me voy a arriegar con Gutierrez. El segundo... ¿Molina?



Please excuse my bad English.

Currently gaming on a PC with an i5-4670k@stock (for now), 16Gb RAM 1600 MHz and a GTX 1070

Steam / Live / NNID : jonxiquet    Add me if you want, but I'm a single player gamer.

JEMC said:
TomaTito said:

Lógico. OK, ahora lo intentas tu. El primero es común como el tuyo, aunque este si termina con -ez. El segundo es mas original.

G______ M______

Con G es más difícil, aunque por lo menos no es Garcia (algo es algo). Me voy a arriegar con Gutierrez. El segundo... ¿Molina?

Frio, Frio. Venga, que el primero es fácil, es el segundo apellido mas común. El otro dicen que es asturiano.



@Twitter | Switch | Steam

You say tomato, I say tomato 

"¡Viva la Ñ!"

TomaTito said:
JEMC said:
TomaTito said:

Lógico. OK, ahora lo intentas tu. El primero es común como el tuyo, aunque este si termina con -ez. El segundo es mas original.

G______ M______

Con G es más difícil, aunque por lo menos no es Garcia (algo es algo). Me voy a arriegar con Gutierrez. El segundo... ¿Molina?

Frio, Frio. Venga, que el primero es fácil, es el segundo apellido mas común. El otro dicen que es asturiano.

Pues dicen que el segundo más común es Lopez, así que ... ¿No querrás decir el 4º, Gonzalez? Y el segundo, esta vez voy con Mancebo



Please excuse my bad English.

Currently gaming on a PC with an i5-4670k@stock (for now), 16Gb RAM 1600 MHz and a GTX 1070

Steam / Live / NNID : jonxiquet    Add me if you want, but I'm a single player gamer.

JEMC said:

Pues dicen que el segundo más común es Lopez, así que ... ¿No querrás decir el 4º, Gonzalez? Y el segundo, esta vez voy con Mancebo

Eso es!!! Como el Ex-Ex-Ex-Presi. Lo de cuarto, eso siempre depende donde mires, el INE lo tiene como segundo. Y mancebo no soy xD



@Twitter | Switch | Steam

You say tomato, I say tomato 

"¡Viva la Ñ!"

TomaTito said:
JEMC said:

Pues dicen que el segundo más común es Lopez, así que ... ¿No querrás decir el 4º, Gonzalez? Y el segundo, esta vez voy con Mancebo

Eso es!!! Como el Ex-Ex-Ex-Presi. Lo de cuarto, eso siempre depende donde mires, el INE lo tiene como segundo. Y mancebo no soy xD

Como todo, según quien hace las cuentas da un resultado o otro.

El segundo apellido, como yo no te he dicho el mío, lo voy a dejar así. Así estamos los 2 igualados.



Please excuse my bad English.

Currently gaming on a PC with an i5-4670k@stock (for now), 16Gb RAM 1600 MHz and a GTX 1070

Steam / Live / NNID : jonxiquet    Add me if you want, but I'm a single player gamer.