Quantcast
S.T.A.G.E.'s Wall
S.T.A.G.E.

    110,409

    L11: Big Daddy (39,591 until level 12)
    S.T.A.G.E. I just got my degree in the mail! I love it!
    • A male gamer
    • United States
    • Joined on July 28th 2008, last online on 03 September 2019.
    • Profile Views: 58,840
    • Forum posts: 25,245 times which averages 6 posts per day
    • User Reviews: 0 reviews
    •   VG$ 7,250.00

    Badges: (view all)

    11 Years Has been a VGChartz member for over 11 years.
    Some Here, Some There Bank a Total of 5,000 VG$.
    It's a Start Bank a Total of 2,000 VG$.
    The High Flyer Earned 40 badges.
    Everything's Falling Into Place Add a total of 100 games to your collection.
    50 in One Add a total of 50 games to your collection.
    The Nuts & Bolts Add a total of 25 games to your collection.
    One Piece at a Time Add your first game to your collection.
    Breaking Out Managed to avoid being banned for 1 year.
    A Free Man Managed to avoid being banned for 2 years.
    Ride Into the Sunset Managed to avoid being banned for 3 months.
    Vice Free Managed to avoid being banned for 6 months.
    Escape Artist Managed to avoid being banned for 1 month.
    10 Years Has been a VGChartz member for over 10 years.

    S.T.A.G.E.'s Wall

    < 1 - 20 of 236 <
    < COKTOE posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    S.T.A.G.E. is A.L.I.V.E.

    Thank you, good sir!

    on 18 July 2019

    < ironmanDX posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Welcome back.

    Thanks so much!

    on 16 February 2019

    < COKTOE posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Welcome back. I'm a sentinel tonight. Less than 10 minutes since your return post.

    Thanks man! whats a sentinel? I dont want to be ignorant before I congratulate you. LOL

    on 27 January 2019

    "A sentinel is a guard, a lookout, a person keeping watch. It's often a soldier, but not always." I've been refreshing a lot. ha.

    on 27 January 2019

    Gotcha! Congrats man on the job. Hows everything been?

    on 27 January 2019

    I'm still kicking. Been on EDF 5 lately. The site has been getting kinda crazy again now that there's more competition. How you doing?

    on 27 January 2019

    Good to see. I've been working a lot so i've been out of the loop. Whats EDF 5?

    on 27 January 2019

    Oh, I just looked it up. Nice! That game looks nuts. Im finishing up the spiderman dlc.

    on 27 January 2019

    It's really fun. Not sure when, but I'll try Spider-Man eventually.

    on 27 January 2019

    its good, but outside of the story its quite monotonous. Still, im trying to 100% all of it. Good luck,man. I'll keep an eye out for EDF if PSN has a sale.

    on 03 February 2019

    Is that early concept art for The Last of Us 2?

    Nah, its for God of War 4. I wish I had concept art for last of us 2. LOL Whats up?

    on 26 July 2017

    How can it be God of War 4 if there isn't a 4 : D Hah nothing much just trolling lol

    on 26 July 2017

    LOL just cant wait for next year when the big three exclusives drop (among others).

    on 12 August 2017

    Days Gone, Detroit and God of War?

    on 12 August 2017

    Oh damn. late response! I apologize. Days Gone, Spiderman and God of War are the big games for next year (outside of Red Dead Redemption). Im getting Detroit day one though. My Switch and my PS4 are the main priorities right now.

    on 22 August 2017

    Switch is kind of peetering out for me. I like the look of Detroit but im kind of worried becausee of the mixed things Ive heard about David Cage games. Its interesting though.

    on 22 August 2017

    < COKTOE posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    T.H.A.N.K.S.

    No problem, man. Whats up?

    on 01 July 2017

    Nothing exciting. Gaming wise, I'm heading out to buy Tokyo Xanadu today, then getting some time in on EDF 4.1.

    on 01 July 2017

    Sounds interesting. What Tokyo Xandu about? Sorry for the late response, because there's never adequate notifications on this site when you use a cellphone most of the time. Heh

    on 25 July 2017

    No worries man.I can't say much about it. Haven't played it. All I know is, it's supposed to have a Persona vibe, but it's an action RPG. Graphics look sweet, but I don't know how it runs. Almost had to buy the deluxe edition, which I'm usually cool with, but this game was almost $100 for the deluxe. Found a regular for $55.

    on 25 July 2017

    Nice. I need to get on Persona right now though. Perhaps I will after I finish Nier. Ive had so many games to play and such little time to play them that its killing me.

    on 26 July 2017

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Seven hours left for the conference.



    Seven was the number of original dragoons.

    Seven was the number of Divine Dragon wings.

    Seven were the towers in Vellweb.



    Coincidence? I don't think so!

    lol

    on 14 June 2017

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Getting close!

    Oh yeah!! Can't wait! Isn't it Ubisoft showcasing their games along with Sony?

    on 12 June 2017

    I think Ubi has it own conference, dunno.

    on 12 June 2017

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Are you getting Persona 5?

    When there is a sale. I got neir automata and a bunch of other exclusives. There should be a sale come holiday season 2017. Heh

    on 14 June 2017

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Go get Nioh.

    Would love to. Im waiting for the 4.5 update so i can get an external HDD to get space for the game. Im still finishing FFXV though. How are you liking it?

    on 09 February 2017

    I'm still waiting for it xP
    The prices on stores here are high, so I buy online, and it takes a while to ship XP

    on 09 February 2017

    Cant blame you if he prices are too high. Heh

    on 09 February 2017

    Horizon is coming out this month and nothing is interfering in Mass Effect month. LOL

    on 09 February 2017

    By the way, how much space will you get for the extra drive? It supports up to 8TB, but those are insanely expensive around here, so I think I'll get a 4TB down the road, should be plenty to work with for a good while.

    on 09 February 2017

    4 TB and I have an extra 2 TB on my Xbox One. I will primarily use my PS4 now, so I could definitely use it.

    on 09 February 2017

    So 6.5TB in total (at max, maybe you'll let XBO games there as well), sound more than enough.

    I think 4TB is enough, it can store 100 games with 40GBs each (well, 4TB is actually 3725 GB, so 93 games), and considering most games won't be as heavy as that unless they are AAA, so I think I can store around to 150 games with 4TB (lots of indies, love indies), plus the 500GB from the internal drive (actually 400GB), should be able to store all my games for the whole gen, or pretty close to it.

    on 09 February 2017

    You should be good with 4TB. On my Xbox One my 2TB External and less than 500 GB HDD have already been filled. MY PS4 will take the rest of the work. I just need to empty my drive so I can put everything on the external. Sony wont allow us to use both unlike the Xbox.

    on 11 February 2017

    Yeah, with 4 to 6 GB either on one platform or between the two we should be good for the gen. Heh

    on 11 February 2017

    So I lose the 500GB if I use an external drive?

    on 11 February 2017

    Yeah, I believe so. Couldn't hurt to redownload if your speed is up to par. Some free hours over the weekend should help. Hows your internet speed?

    on 12 February 2017

    Horrible doesn't even begin to describe it, lol.
    Well, can't I switch from the internal to the external drive, without the need to redownload?

    on 13 February 2017

    < COKTOE posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Is your name an actual acronym? And if so, does the "T" stand for Timbaland?

    LOL No, its not timbaland. Yes, its an acronym for my name. LOL

    on 09 February 2017

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    TGS for sure!

    Oh really? WE SHALL SEE!! 0.0

    on 05 July 2016

    It has to happen this year D:

    on 05 July 2016

    The last guardian is dropping this year so I'm happy about that. My hands will be full with ff xv as well

    on 05 July 2016

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    One week for LoD comeback.

    LOL Cant wait. Final Fantasy 15 and the Last Guardian will do nicely. Sucks that Horizon got pushed back though.

    on 09 June 2016

    < Turkish posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    So Ratchet outsold Quantum Break and Uncharted 4 outsold every other exclusive this gen...

    Awesome news for Sony. I hope Quantum Break turns a profit because I want to see the next part of the story. Glad to see Sony is back on track though. They struggled for so long.

    on 16 May 2016

    < BraLoD posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Are you ready for LoD finally happening this E3?

    Gotta happen!

    It better happen or else! LOL

    on 20 March 2016

    I'll put money on Sony making us pay for it.

    on 20 March 2016

    I won't accept anything less than a FF XV quality wise, and they better not make me pay more than $60 for it XP

    But if that suppossed Sony JRPG do exists, this is the year we'll get to know about it, I'm fully expecting it to be happen, if it's LoD or not I dunno, but it better be! XD

    on 20 March 2016

    I can agree with that. Ill only sign up for that after ive played FF XV and actually like it. Only time will tell!

    on 20 March 2016

    I'm speaking tech wise about FF XV, FF was at the peak of JRPG on that generation tech wise (pretty much like always since the 4th gen, lol) and when LoD came it was on that level as well, it was big, so I don't want Sony throwing a half assed game with LoD name just to say it's coming back when/if they do it, I want it to be on the same ground as the best on the genre (FF XV right now) like it was back in the day.
    So I'm saying if they go back to LoD, they better make it be a very serious and cutting edge project again!

    But I also think FF XV will be an awesome game xD

    on 21 March 2016

    < MARCUSDJACKSON posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Hey mate.

    < spurgeonryan posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    What degree did you get?

    Illustration with a minor in graphics. I'm also half way through an associates in marketing and psychology. I should finish up on both.

    on 15 March 2016

    < Cloudman posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Heya, sorry to be kinda late on this, but I have some pics of mine on my profile page. You can have a look at them if you like, haha.

    < pbroy posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Your round is up. Be sure to vote or you will be deducted 5p.

    http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=213533

    Will do! Thanks!

    on 10 February 2016

    < pbroy posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Join the most attractive user contest this yeat

    Cool. Can I still join? I dont have as much time as I used to. I just returned home from work.

    on 03 February 2016

    < Cloudman posted something on S.T.A.G.E.'s wall:

    Haha, I had the urge to come back and say hello too, and see how you're doing. Must be the new pic x ) Sorry to hear you are so busy. Hope you can enjoy some free time and some games.

    Its cool. Thanks for the love, bro. Its always cool to hear from your VGChartz friends. Yeah, I just finished Tomb Raider 1 & 2. Im opening Fallout 4 as we speak. Heh

    on 29 November 2015

    How are you?

    on 29 November 2015

    Sure, no prob. Nice to see you are around lately. Are those the new Tomb Raider games? Pretty sweet if you played those. Fallout 4 sounds good too. Sounds like you got some good games already.

    I'm doing fine myself. Getting addicted to a few niche games, and drawing during the day. I'm so glad it's getting cold finally.

    on 30 November 2015

    < 1 - 20 of 236 <

    Game Stats

    • 117 total number of games
    • 0 games in common
    • average game rating
    • PS2 favourite console (22 games)
    • Fighting favourite genre (29 games)
    • 0% of games completed