Quantcast
Esmoreit's Wall
Esmoreit

    3,961

    L4: Grunt (1,039 until level 5)
    Esmoreit
    • A 33 year old male gamer
    • Netherlands
    • Joined on March 17th 2008, last online on 27 April 2017.
    • Profile Views: 11,371
    • Forum posts: 2,886 times which averages 1 posts per day
    • User Reviews: 0 reviews
    •   VG$ 3,163.74

    Badges: (view all)

    The Nuts & Bolts Add a total of 25 games to your collection.
    One Piece at a Time Add your first game to your collection.
    It's a Start Bank a Total of 2,000 VG$.
    A Badge Within A Badge Earned 20 badges.
    11 Years Has been a VGChartz member for over 11 years.
    10 Years Has been a VGChartz member for over 10 years.
    Hit And Run 15 comments posted on VGChartz news articles.
    9 Years Has been a VGChartz member for over 9 years.
    8 Years Has been a VGChartz member for over 8 years.
    Watch Your Back! Received 10,000 profile views.
    7 Years Has been a VGChartz member for over 7 years.
    6 Years Has been a VGChartz member for over 6 years.
    Site Veteran Has been a VGChartz member for over 5 years.
    Open For Business Earned 10 badges.

    Esmoreit's Wall

    < 1 - 20 of 70 <
    < noname2200 posted something on Esmoreit's wall:

    Hello! You are formally invited to join us for the 3rd annual Wii Secret Santa event. Please join us before December 15th! http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=120261

    < pastro243 posted something on Esmoreit's wall:

    Yeah, here in Santiago we already have everyything except in some houses.

    < pastro243 posted something on Esmoreit's wall:

    Thanks for caring, Im perfectly fine and didnt loose anything, Im a bit dirty because water didnt come till today and I only had a bath on my pool xD

    < trashleg posted something on Esmoreit's wall:

    hahahaaaa.. no thank youu!!!







    did you ever get that job btw?

    < I like Bacon posted something on Esmoreit's wall:

    nope.

    < taq1109 posted something on Esmoreit's wall:

    yea. also i think war games doesnt suit our tastes. becuz the war is not familiar existence for us(japanese) though our ancestor was always fighting war... but today japan is too peaceful.of course this is good thing.

    ppl loves TPS like RE, but still dont like FPS. i admit there is bias to western games. most japanese ppl thinks western games are only war,zonbies,macho.... i know these are stupid stereotypes.

    but only the difference of the culture is helpless.

    well, i feel these gaps improves better little by little

    < taq1109 posted something on Esmoreit's wall:

    hi, i know what you mean. but i think ,lately western games became surely more popular than before.

    for example. MW2 sold over 200k in jpn.this number is not as bad as everybody says. MW2 is actualy sold more than most of j rpgs. i know its still not enough compared with US or UK. so i think they need to better advertise it to sell it . becuz i didnt know even the meaning of FPS..several years ago

    < kirby007 posted something on Esmoreit's wall:

    tjah ik ben een stage aan het fixen

    < kirby007 posted something on Esmoreit's wall:

    haha ja ik was gewoon een paar weekies lekker op vakantie, en dacht laat ik ondertussen hier ene grapje uithalen

    < trashleg posted something on Esmoreit's wall:

    LOL... lucky you im just joking eh

    < noname2200 posted something on Esmoreit's wall:

    You are cordially invited to join us for the 2nd annual Wii Secret Santa event. Please come share some holiday spirit with your favorite forum community!



    http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=93532

    < ioi posted something on Esmoreit's wall:

    Nice profile pic - used to have that on my wall at Uni!

    < kirby007 posted something on Esmoreit's wall:

    ah jah man echt geweldig en zo gek was dat verhaal nog niet eens. dat kan goed vreemd gaan met een grote familie lol



    hoe zou dat eigenlijk zijn afgelopen ?

    < kirby007 posted something on Esmoreit's wall:

    lieg niet je wou sowieso kijken haha

    < kirby007 posted something on Esmoreit's wall:

    man man ik had je eigenlijk ook al wel verwacht in die topic



    anyway met ananas is een enorme onverwachte ervaring maar het is bizar lekker

    < trashleg posted something on Esmoreit's wall:

    thats great im happy for you :D



    i havent really moved yet, although my dad drove some of my stuff through today, i picked up my keys this morning XD so i can move whenever i want. im moving on the 20th, the day before my classes start :/



    but now i dont have my TV at home cos i took it to my dorm lol. gonna spend a couple of nights there next week, and sort the crap out. but im (very slowly) learning my way around the city centre

    < nuninhuh posted something on Esmoreit's wall:

    thank for the advice, i think you have a good formula to use in dates. now you could create a thread to help people out with that formula and answer some questions.

    < nuninhuh posted something on Esmoreit's wall:

    was a good thread, hopefully we do not get banned for encouraging him. though i still find his story a bit weird, he took less than an hour and half to meet her, do it and write that wall of text. But who cares that was fun.

    As for your experience, how many different people do you date per week? cause it seems you have passed to much cheaper ladies. did you meet her by the net and never saw her before? lol. And good for you for not taking her home.



    You should create the thread (but be carefull, remember the wessle one) without the pictures but promising them... people will be all over you (or not ahah)

    < trashleg posted something on Esmoreit's wall:

    SCOTTISH lol :P



    i did not, although she did smack me in the eye by accident when we were playing with balloons at her house. :( lol.



    i know, most other languages do it. silly words.

    < trashleg posted something on Esmoreit's wall:

    oh gawd. im not sure i really want to read any of those threads.. was it obvious i was drunk?

    lol..



    il put photos up some time XD

    < 1 - 20 of 70 <

    Game Stats

    • 29 total number of games
    • 0 games in common
    • average game rating
    • PC favourite console (14 games)
    • Shooter favourite genre (11 games)
    • 0% of games completed