| BengaBenga said: Ik snap niet dat ze eerst Assassins Creed helemaal de hemel inprijzen (zowel in PU als GameKings) en daarna zeggen dat het eigenlijk vrij matig is. |
Effe een stukje nemen uit Fishie zijn artikel:
de heer Tiersma en OPM die enkel bestaan bij de gratie en financiele support van Sony alle drie de hoogste scores mogelijk geven aan Assassins Creed dan weet je gewoon dat er iets aan de hand is.
Zeker wanneer men de heer Raf Picavet(die toch de nummer 1 van de Vlaamse gamespers genoemd mag worden) eerder bij Ubisoft zien smeken heeft om toch maar dezelfde high level toegang te krijgen voor het spel voor zijn nieuw opgestart magazine Chief.
Let wel, ik beweer hier niet dat PU, OPM of Gunk hier omgekocht worden door Ubisoft want dat is iets dat ik pertinent kan ontkennen(buiten Gunk misschien hahahahaha).
Er wisselen geen grote cash bedragen rechtstreeks van de PR departementen naar de reviewers of de magazines voor rechtstreekse beïnvloeding, toch niet meer sinds het Driv3r schandaal.
De beïnvloeding is echter wel onrechtstreeks aanwezig, als je te negatief over iemand zijn producten schrijft word je alle toegang ontzegd en mag je vergeten de coverage te leveren die word verwacht door de lezers.
Denk daar maar over na ^___^''
Het artikel vind je hier:
http://forum.playstationmagazine.be/forum/index.php?showtopic=22529&st=0&start=0

...