|
Zero999 said: i was testing if he's really brazilian. I said the wii u getting whot might be because he's in brazil and i haven't seen reports of wii u overheating in other countrys. so wii u should handle this overclock. |
Você realmente acha que não sou brasileiro? kkkkkkkkkk.
Meu Facebook: http://www.facebook.com/edmarcio
Meu Twitter: http://twitter.com/_edmarcio
Moro em Osasco atualmente (morei 7 anos em São Paulo e me mudei faz 5 meses), torço para o Santos de Neymar, e nasci em Santa Albertina (interior de São Paulo, na região de São José do Rio Preto... vivi lá até os 17 anos).
Muito engraçado agora kkkkkkkkk
Esse sou eu 








