By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Zero999 said:

i was testing if he's really brazilian. I said the wii u getting whot might be because he's in brazil and i haven't seen reports of wii u overheating in other countrys. so wii u should handle this overclock.

Você realmente acha que não sou brasileiro? kkkkkkkkkk.

Meu Facebook: http://www.facebook.com/edmarcio
Meu Twitter: http://twitter.com/_edmarcio

Moro em Osasco atualmente (morei 7 anos em São Paulo e me mudei faz 5 meses), torço para o Santos de Neymar, e nasci em Santa Albertina (interior de São Paulo, na região de São José do Rio Preto... vivi lá até os 17 anos).

Muito engraçado agora kkkkkkkkk

Esse sou eu