By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Forums - General - Hablemos en Español

zexen_lowe said:
No, creo que voy a volver a uno de mis avatares anteriores, que es el que más me gustaba de todos...no lo uso hace como cinco meses. Y además, es por el que la gente más me reconocía.

ee duro poco el avatr nuevo u.u

Nintendo is a constant in life. Nintendo is the place where you can always go to have a great time, whether that is alone or together with friends. Nintendo made dozens of all time classics which are more than just amazing games. Nintendo is a gaming company. Nintendo raised our sorry asses better than a parent ever could. Nintendo is a religion. Nintendo is what drove gaming forward and what continues to drive gaming forward. Nintendo saved gaming in the '80s. Nintendo is saving gaming again right now.

Nintendo IS the industry. Nintendo IS gaming. - BY RolStoppable

Proud member of the Mega Mario Movement

Around the Network
Bolshack said:
zexen_lowe said:
No, creo que voy a volver a uno de mis avatares anteriores, que es el que más me gustaba de todos...no lo uso hace como cinco meses. Y además, es por el que la gente más me reconocía.

ee duro poco el avatr nuevo u.u

Cuál, este o el que tenía antes? Este duró lo que tenía que durar, ni más ni menos. El otro duró un mes más o menos que es lo que me duran aproximadamente los avatars a mí

cuando cambias de avatar zex?

SSBB FC: 5155 2671 4071 elgefe02: "VGChartz's Resident Raving Rabbit"   MKWii:5155-3729-0989

Hoy a la noche...bah, no sé la hora, en realidad

usa esta zex:

SSBB FC: 5155 2671 4071 elgefe02: "VGChartz's Resident Raving Rabbit"   MKWii:5155-3729-0989

Around the Network

Jeje, me siento renovado...y aliviado de sacarme eso de encima

Alguna otra apuesta?

||Tag courtesy of fkusumot - "Heaven is like a Nintendo theme park!"||Join the Medal of Honor: Heroes 2 American League HERE!||

Yo no apuesto, apuesta tu Falcon

"Using this avatar for 3 days thanks to a lost bet with Bolshack"

Ya perdió otra aposta zex? jaja

Flow -"The important is to pwn other ppl"

Flow said:

"Using this avatar for 3 days thanks to a lost bet with Bolshack"

Ya perdió otra aposta zex? jaja

Uh, gracias por hacerme acordar, ya me parecía que me olvidaba de algo