By using this site, you agree to our Privacy Policy and our Terms of Use. Close

Sony - Vg Chartz Plays FF7! - View Post

Ok. I'll do it first. The Turks just blew up sector 7. I'm taking my time.



Quem disse que a boca é tua?

Qual é, Dadinho...?

Dadinho é o caralho! Meu nome agora é Zé Pequeno!