I read your link and you are lyig again
Here an example letter constructed by a lawyer and experts for a Dutch consumer program, a good read for all "liars" out there.

(Naam, adres, faxnummer leverancier Playstation 3 met Blu-ray Disc speler)
(Datum)
(Uw naam, woonplaats)
Betreft: klacht over mijn Playstation 3 met Blu-ray Disc speler
Geachte heer /mevrouw,
Zoals u bekend is heb ik een klacht over mijn Playstation 3 en met name de Blu-ray Disc speler. Deze spelcomputer heb ik op (………) bij u gekocht (zie bijgesloten kopie van de aankoopbon).
Of (als u nog niet geklaagd heeft):
Ik heb een klacht over mijn Playstation 3 en met name de Blu-ray Disc speler. Deze spelcomputer heb ik op (………) bij u gekocht (zie bijgesloten kopie van de aankoopbon).
U hebt deze klacht niet geaccepteerd, omdat de garantietermijn van een jaar is verstreken, althans bent u niet voldoende tegemoet gekomen aan mijn klacht.
Daarmee ga ik niet akkoord. Via de uitzending van TROS Radar d.d. 22 december 2008 heb ik begrepen wat mijn rechten zijn.
In de eerste plaats staat vast dat de spelcomputer niet de eigenschappen bezit die ik mocht verwachten. De door de TROS geraadpleegde deskundigen zijn van mening dat deze spelcomputer tenminste drie jaar zonder problemen behoort te functioneren. Dit apparaat voldoet dus niet aan de zogenoemde wettelijke conformiteiteis. Het gaat om een consumentenkoop, want ik heb deze spelcomputer als consument gekocht. Dat betekent dat de door u aangehouden garantietermijn van een jaar onverbindend is. Die termijn van een jaar komt in wezen neer op een beperking van mijn wettelijke rechten als consument/koper. Daardoor is die termijn onverbindend. Omdat het om een consumentenkoop gaat, kunnen de rechten en vorderingen die de wet aan mij als koper ter zake van een tekortkoming (in de nakoming van de verplichtingen) toekent, niet worden beperkt of uitgesloten.
De door mij gekochte spelcomputer is nog geen drie jaar in gebruik. Bovendien heb ik begrepen dat veel meer kopers problemen hebben met de Blu-ray speler, die evenals die van mij niet meer bruikbaar is.
Uit de voormelde TROS Radar uitzending en met name de informatie van de daarin als deskundige geraadpleegde advocaat mr. Pim de Vos heb ik begrepen dat het bovenstaande het volgende betekent:
1. U kunt mij niet afschepen door mij naar de fabrikant te verwijzen. U bent mijn leverancier. Hoe u dit verder met de fabrikant regelt, is niet mijn verantwoordelijkheid.
2. U bent tegenover mij verplicht om het product kosteloos (!) te (laten) repareren. De reparatiekosten zijn voor uw rekening, ongeacht of u deze op de fabrikant kunt verhalen.
3. Als repareren te lang duurt of naar uw mening te kostbaar is, heb ik recht op vervanging van de spelcomputer door een soortgelijke. Let wel een soortgelijke, dus niet een ouder gereviseerd exemplaar dat iemand anders ooit heeft gekocht en gebruikt.
4. Als u niet tot reparatie of vervanging bereid bent, wil ik de koopprijs terug. Ik accepteer geen tegoedbon. U hebt niet het recht om mij te dwingen een tegoedbon te accepteren.
Ik verzoek u mijn klacht conform het bovenstaande af te handelen en dat binnen twee weken na heden te doen. Voor het geval u dit onverhoopt niet zult doen, stel ik u door deze brief in gebreke. Ik behoud mij voor dat geval het recht voor de koopovereenkomst buitengerechtelijk te ontbinden en van u terugbetaling van de koopprijs te eisen, met aanspraak op vergoeding van eventuele schade, wettelijke rente en (incasso)-kosten.
Gezien het voorgaande vertrouw ik graag op uw medewerking, eigenlijk de serviceverlening waarop ik recht heb.
Bij voorbaat dank.
(Naam)
(Handtekening)
I only highlighted some relevant parts. Now are you man enough to admit you are wrong or are you going to continue outing insults and allegations left and right?