Quantcast
For the first time, I found a game that VGChartzgirl DOESN'T own...

Forums - Nintendo Discussion - For the first time, I found a game that VGChartzgirl DOESN'T own...

vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

Considering how many games you have in your collection that are good in comparison to those that are crude compared to my own. I would say my statement indeed still stands. Not to mention I don't have any duplicates or cancelled titles in my supposedly owned collection.

I admit Rumble Roses XX ain't the best as I enjoyed Rumble Rose on PS2 and hoped for it to be more of the same but better. As for Onechanbara:Bikini Smurai Squad I enjoyed that game and doing the quest were an enjoyable challenge IMO. I'll admit I have some games in my collection that ain't the cremd de la creme but my collection has more titles that are good than bad and to have a collection of your size you would assume that a collector would try to to get the best of the best but in your collection i see more shovelware and more garbage titles than I do good titles. That was my point in the first place. It seems like you just buy a game just because you don't have it yet and not because it that AAA title you have to have to make your collection perfect.



 How our favorite systems are just like humans and sometimes have issues finding their special someone...

Xbox 360 wants to KinectPS3 wants to Move!  Why are both systems having such relationship problems?  The reason is they both become so infactuated with desire while watching the Wii as it waggles on by. They simply want what they can't have.

 Official member of the Xbox 360 Squad

Around the Network
dtewi said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

I don't think you owned him hard enough.

She cannot own, what she cannot have! :) On a serious note look at my last statement. BTW I have been playing games since the NES days and I will say it again...Over 2/3 of the games in that collection are rubbish. If she really has that big of a collection it is impressive  in sheer numbers just not if you looking at it in a ratio of good games/badgames. I realize we all have our own taste but I'm also looking at this a manner where overall opinion of said title makes or breaks the worth of a said game.



 How our favorite systems are just like humans and sometimes have issues finding their special someone...

Xbox 360 wants to KinectPS3 wants to Move!  Why are both systems having such relationship problems?  The reason is they both become so infactuated with desire while watching the Wii as it waggles on by. They simply want what they can't have.

 Official member of the Xbox 360 Squad

LordMatrix said:
dtewi said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

I don't think you owned him hard enough.

She cannot own, what she cannot have! :) On a serious note look at my last statement. BTW I have been playing games since the NES days and I will say it again...Over 2/3 of the games in that collection are rubbish. If she really has that big of a collection it is impressive  in sheer numbers just not if you looking at it in a ratio of good games/badgames. I realize we all have our own taste but I'm also looking at this a manner where overall opinion of said title makes or breaks the worth of a said game.

:)  Oh man, the NES days, that's hardcore.  I've been playing since the Intellivision and Atari days, does it really matter?  I didn't think so :)  Besides, I get what you are getting at and you have a valid point, I just thought it was funny you were talkin' about my stuff without taking a good look at the games you currently own.



vgchartzgirl said:
LordMatrix said:
dtewi said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

I don't think you owned him hard enough.

She cannot own, what she cannot have! :) On a serious note look at my last statement. BTW I have been playing games since the NES days and I will say it again...Over 2/3 of the games in that collection are rubbish. If she really has that big of a collection it is impressive  in sheer numbers just not if you looking at it in a ratio of good games/badgames. I realize we all have our own taste but I'm also looking at this a manner where overall opinion of said title makes or breaks the worth of a said game.

:)  Oh man, the NES days, that's hardcore.  I've been playing since the Intellivision and Atari days, does it really matter?  I didn't think so :)  Besides, I get what you are getting at and you have a valid point, I just thought it was funny you were talkin' about my stuff without taking a good look at the games you currently own.

How do you know I wasn't aware of what I owned? Atari and Intellivision nearly killed gaming. If it wasn't for Nintendo and the Arcades we probably wouldn't be where we are at today.



 How our favorite systems are just like humans and sometimes have issues finding their special someone...

Xbox 360 wants to KinectPS3 wants to Move!  Why are both systems having such relationship problems?  The reason is they both become so infactuated with desire while watching the Wii as it waggles on by. They simply want what they can't have.

 Official member of the Xbox 360 Squad

LordMatrix said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:
dtewi said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

I don't think you owned him hard enough.

She cannot own, what she cannot have! :) On a serious note look at my last statement. BTW I have been playing games since the NES days and I will say it again...Over 2/3 of the games in that collection are rubbish. If she really has that big of a collection it is impressive  in sheer numbers just not if you looking at it in a ratio of good games/badgames. I realize we all have our own taste but I'm also looking at this a manner where overall opinion of said title makes or breaks the worth of a said game.

:)  Oh man, the NES days, that's hardcore.  I've been playing since the Intellivision and Atari days, does it really matter?  I didn't think so :)  Besides, I get what you are getting at and you have a valid point, I just thought it was funny you were talkin' about my stuff without taking a good look at the games you currently own.

How do you know I wasn't aware of what I owned? Atari and Intellivision nearly killed gaming. If it wasn't for Nintendo and the Arcades we probably wouldn't be where we are at today.

lol, it's ok, you win, you are the king of gaming and gaming lore, I bow down to your infinite gaming knowledge :)  Have fun!



Around the Network
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:
dtewi said:
vgchartzgirl said:
LordMatrix said:

Most of those games are duplicates, cancelled games etc. Out of those that aren't 2/3 of them suck donkey balls.

It's not about the total amount you own but what games you own that counts.

This coming from the guy who owns Rumble Roses XX and Onechanbara: Bikini Samurai Squad lol

Yeah, I don't think you're one to tell me about what games are good and what games suck donkey balls

I don't think you owned him hard enough.

She cannot own, what she cannot have! :) On a serious note look at my last statement. BTW I have been playing games since the NES days and I will say it again...Over 2/3 of the games in that collection are rubbish. If she really has that big of a collection it is impressive  in sheer numbers just not if you looking at it in a ratio of good games/badgames. I realize we all have our own taste but I'm also looking at this a manner where overall opinion of said title makes or breaks the worth of a said game.

:)  Oh man, the NES days, that's hardcore.  I've been playing since the Intellivision and Atari days, does it really matter?  I didn't think so :)  Besides, I get what you are getting at and you have a valid point, I just thought it was funny you were talkin' about my stuff without taking a good look at the games you currently own.

How do you know I wasn't aware of what I owned? Atari and Intellivision nearly killed gaming. If it wasn't for Nintendo and the Arcades we probably wouldn't be where we are at today.

lol, it's ok, you win, you are the king of gaming and gaming lore, I bow down to your infinite gaming knowledge :)  Have fun!

Um...ok? It's not like my second part of my statement isn't true. If you don't feel like my statement is true then back it up with information prooving otherwise. I'll admit my defeat if you can show proof that it isn't true. PS This is not a dis' to those consoles/generations I know plenty of classics came out of it. I personally don't know any gamer that would dispute this statement. If that's different from your opinion than I am all for a good ol' fashion debate.



 How our favorite systems are just like humans and sometimes have issues finding their special someone...

Xbox 360 wants to KinectPS3 wants to Move!  Why are both systems having such relationship problems?  The reason is they both become so infactuated with desire while watching the Wii as it waggles on by. They simply want what they can't have.

 Official member of the Xbox 360 Squad