aikohualda

13,334

L6: Splicer (6,666 until level 7)
< aikohualda
  • A 26 year old male gamer
  • United States
  • Joined on July 15th 2012, last online 3 hours ago.
  • Profile Views: 13,104
  • Forum posts: 2,715 times which averages 4 posts per day

Badges: (view all)

Watch Your Back! Received 10,000 profile views.
First Rung Of The Ladder Earned 10,000 gamrPoints
Trust Me, It'll Have Legs 100 replies made to user's most popular thread.
Making Friends 10 friends on gamrConnect.
Pata 100 wall post comments made on gamrConnect.
Littlest Genocide 1,000 posts on the gamrConnect forums.
1st Birthday Has been a VGChartz member for over 1 year.

Recent Wall Posts

View more
< Seece posted something on aikohualda's wall:

How's your working out going? I just hired a personal trainer

going almost everyday LOL... i can almost see some muscles on my abdomen... LOL

on 09 April 2014

how much are you paying him/her? cute?

on 09 April 2014

£25 an hour, and he's married haha. You should have some rest days!

on 09 April 2014

oh trust me i do :P
"almost everyday" this week... LOL
man that is expensive!!!!!! are you doing mostly cardio? or weights?

on 09 April 2014

70/30 strength

on 09 April 2014

And it's worth it!!!

on 09 April 2014

he must have a good bulge :P kidding...

mmm seece will become delicious soon... an english beef cake... :P

on 09 April 2014

he must have a good bulge :P kidding...

mmm seece will become delicious soon... an english beef cake... :P

on 09 April 2014

I am already delicious!!!!!! :P

on 09 April 2014

drool***

on 10 April 2014

By the end of the year I wanna pack on some serious muscle. Are you just toning?

on 10 April 2014

yes im focusing on being lean... im really short... 5'2" so if i gain a little muscle i would look like a smurf on steroids.... oh yeah im curious about your accent... vocaroo your accent to me XD

on 10 April 2014

What is Vacaroo?! And yeah being short you have to be careful how much you bulk up! I just have a typical southern british one btw ... slightly well spoken like Henry Cavill lol

on 10 April 2014

http://vocaroo.com/

im still curious i dont know the different accent in GBR... i just know scots are delicious.. :P

on 10 April 2014

< Kaizar posted something on aikohualda's wall:

3D Movies of 2014 Thread:



http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=173039



Trailers are in the 4th OP & 5th OP.

< spurgeonryan posted something on aikohualda's wall:

Hurry!



You have about 24 hours left to vote on RetroActive: Nintendo WFC Edition! It's still close!... http://fb.me/1lBAGkOgC

< Conegamer posted something on aikohualda's wall:

Hey, one final reminder about the Pokemon Tourney, if you wanna take part now is the time!

HEDOES'NOT!!!!!!!

on 20 March 2014

Certainly doesn't look like it :-P

on 20 March 2014

sorry ive been busy at work and thesis recently :( i have my pimples as a proof :(

on 20 March 2014

Don't worry about it, it's cool. Good luck with your thesis!

As a heads up though we will be doing it again next weekend if youre interested.

on 21 March 2014

< Angelus posted something on aikohualda's wall:

Thanks. I mean it doesn't quite compete with a little purple haired anime girl, but I do my best

its pink!!! and it's machi.... dont mess with her... she can stich you in a matter of seconds....

on 03 January 2014

Recent Activity

View more

Favourite Games

This list only shows a selection of games from this user's favourite games.

View all games

Recent Forum Posts

View more
Write 48

Hacked Xbox One Homebrew Consoles “will Likely be a Reality in Short Time”, Claim Hackers

in Gaming Discussion 6 hours ago

Jizz_Beard_thePirate said: Wow, this was quick if its true! I am gonna keep an eye on this one. Might get an x1 instead of a ps4 after all but we will see Previous consoles/handhelds mostly took years to get hacked, x1 took only months? Jeez i dont think it is true... we still doesn't have homebrewed 3ds and wii u... and from previous reports... hacking wii u would be the easiest...

Write 42

Water damaged 3DS

in Nintendo Discussion 1 day ago

friend told me to put gadgets at the back of your fridge... where it is very warm and dry. ...

Write 49

Resident Evil 7 Rumored to be Revealed at E3 - No exclusivity, projecting 5.6 million sales

in Gaming Discussion 1 day ago

melbye said:Since the last abomination had Chris and Leon i want this one to have Jill and Claire i hope for the same thing.... and what the fuck ever happen to rebecca chambers?...

Biography

Education: Post-grad program

Height: 5'2

Eye colour: Brown

Hair colour: Black

Zodiac sign: Scorpio

Relationship status: Partner

Favourite Games: all of 'em if i have my hands on it....

Favourite Music: Tori Amos, Fiona Apple, The White Stripes, R.E.M., Blur, Feist, Bjork, The Beatles, Tom Waits, Damien Rice...

Favourite Books: Haruki Murakami, JD Salinger, Zadie Smith, Thomas Harris, Stephen King, JK Rowling (yes, i fucking admit), mostly fiction...

Game Stats

aikohualda hasn't added any games yet!