Quantcast
Bristow9091's Activity
Bristow9091

    38,762

    L8: Wraith (16,238 until level 9)
    Bristow9091 Shadow of the Colossus (PS4) crossed off my backlog!
    • A 80 year old male gamer
    • United Kingdom
    • Joined on August 2nd 2010, last online 1 hour ago.
    • Profile Views: 33,437
    • Forum posts: 8,807 times which averages 3 posts per day
    • User Reviews: 0 reviews
    •   VG$ 3,250.00

    Badges: (view all)

    9 Years Has been a VGChartz member for over 9 years.
    Shipped Or Sold? 15 comments posted on VGChartz sales articles.
    The High Flyer Earned 40 badges.
    It's a Start Bank a Total of 2,000 VG$.
    Breaking Out Managed to avoid being banned for 1 year.
    A Free Man Managed to avoid being banned for 2 years.
    Ride Into the Sunset Managed to avoid being banned for 3 months.
    Vice Free Managed to avoid being banned for 6 months.
    Escape Artist Managed to avoid being banned for 1 month.
    Freezing Logged in on Christmas day.
    Haunted Logged in on Halloween.
    8 Years Has been a VGChartz member for over 8 years.
    Harvest Time Logged in at the start of Spring.
    Mighty Heart Logged in on Valentine's Day.

    Activity

    < 1 - 20 of 165 <
    • x
      < Bristow9091 posted something on Ka-pi96's wall

      Question... what kind of bear is best?

      x
      Polar!

      on 03 October 2019

      x
      False. Black bear.

      on 04 October 2019

      x
      Fact: Bears eat beets.

      on 04 October 2019

      x
      Bears. Beets. Battlestar Galactica.

      on 04 October 2019

      x
      I... don't get it?

      on 04 October 2019

      x
      The bears made the Cylons, who made us, and then we made the Cylons again, because we didn't learn our lesson from the bears.

      on 04 October 2019

      x
      A lame the office reference

      on 04 October 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Shadow of the Colossus (PS4) crossed off my backlog!
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      How do I add a game to "Currently Playing"? Can't figure out the Games section of my profile at all, lol
      x
      Click on games. Find the game in your collection. Click on playing. That should do it.

      on 11 September 2019

      x
      Ah okay, cheers!

      on 11 September 2019

    • x
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Now playing Yakuza 5.
      x
      It has ( to me anyway ) the most unique "feel" of the mainline PS3 games, with the different character arcs, the settings, and the accompanying game play and mini games for each individual being more distinct than in Yakuza 4. Not that I had any issue with how the 4 characters were handled in that game. I just think Yakuza 5 does it all a bit better.

      And as you mentioned, it's probably the longest in terms of main story. I don't want to spoil anything, so I'll tread carefully in what I say. Where are you at with Saejima?

      on 10 September 2019

      x
      I've played as Kiryu and Saejima, now playing as Haruka in part three... massive change in gameplay, but refreshing too! Also I'm honestly considering this to be one of the best games of 2015 so far (Although it came out in 2012 for Japan), and would even put it up there with The Witcher 3, the story so far has been nothing short of brilliant, the new cities are great, there's SO MUCH side content including full on stories too lol... loving it. So yeah, unless I play as Saejima again in the future I'm pretty much done with him, really enjoyed his arch although it did suffer pacing issues.

      on 10 September 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Had a crazy 12 hour gaming session and finished Ratchet and Clank (2016) in one sitting... I was just enjoying it so much that I couldn't put it down! That's now two games finished in three days, holy shit! :o
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Just finished Knack 2 in two sittings... would easily give it an 8/10, thought it was great, although it's a shame we'll most likely never see a third entry :(
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Just finished Diablo III, t'was fun and some of the audio journals brought back some major nostalgia since they talk about events that happened in Diablo and Diablo II that I remember so clearly. The Reaper of Souls expansion was pretty decent too, I especially liked the CGI cutscene between Tyrael and Malthael... just a shame he wasn't really built up much as a character, but meh. ... Just deciding what to play next now, lol.
      x
      Get caught up on your Yakuza!

      on 31 August 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Finished Assassin's Creed Origins last week, I fucking LOVED it, although the ending sort of came too sudden... still a great game though that deserves all the sales and great reviews it got! Now though, I've decided to move onto a game I'd been putting off for years since I could never find the "right time" to start it; Diablo III. Don't think I'll be participating in any online loot and grind sessions, just doing the story alone with my Monk, maybe try a different class later on, but meh... I'm only playing it since I've had it since day one and felt bad I'd left it so long, lol. Make no mistake though, despite me saying this it's actually great and I'm having lots of fun playing it!
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Assassin's Creed Origins is taking up so much of my time, I wasn't sure about them switching it up originally, but damn I love it... it feels familiar, yet fresh, and I know Odyssey changes it up even more too, and from what I hear it's even better, so I look forward to starting that eventually!
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Yay, got my PSN account back! Literally took five minutes over the phone with a really chill guy with the same name as me! He was actually amazed at how much info I gave, since all they needed was the last four digits of my most recent card, email address and PSN name... I gave him the full sixteen digits of the last THREE cards I've used (All memorised), the rest of the details, previous phone number attached to account (I never updated it with this new one), address, serial numbers for my PS4 Pro and PS3 (Didn't write Vita one down), the last two games played and when I got trophies on those games... if that wasn't enough to prove who I was and get my account back, I'd have raged, but he was pretty godsmacked and just sort of went "...wow", lol. TL;DR I got my account back, yay! :)
      x
      Wait you were hacked?
      Why would people do that?
      Did you check if your credit card info was cloned? You should change your passwords on that to avoid more trouble.
      Nice to know you got a nice support guy and got it back quick, it would suck to lose all your stuff and story there.

      on 29 July 2019

      x
      Yup, got an email at half ten on Saturday night, at first I thought it was fake but then realising it's real and there's nothing I could do until Monday morning was honestly a fucking dreadful feeling... thankfully they didn't actually buy anything on my account, although as a precaution when I found out I transferred ALL my money into another bank account, lol. I've since changed my email password, as well as now getting a new PSN password, and then I've added two step verification to both accounts. Also the customer support guy removed my card from the account just to be safe, and I think I'll do all my future purchases through PayPal instead, since it's more secure than having my card details on my console, lol. Just so happy I got it all back, otherwise that'd be the last 12 years and thousands of £££ down the shitter!

      on 29 July 2019

      x
      That would have been terrible.
      Glad it worked out without big problems.

      on 29 July 2019

      x
      Oh yeah the wait was fucking awful and I actually had a panic attack during it all... so happy to have it back and security upped on it!

      on 29 July 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      So overnight someone has changed my sign-in email for PSN and created a new dummy account with my current email address, can't get in touch with Sony until tomorrow and I'm freaking the fuck out right now!
      x
      I'd be freaking out too. My account is pretty important to me for a few reasons. Not sure how I'd handle losing it.....So they were able to do this by obtaining your password I assume? I updated my password in 2013 to be more complex, but hearing this makes me think I should wrap a few more chains around it. Best of luck in getting this sorted.

      on 28 July 2019

      x
      Yeah turns out all they need is your password, mine is 19 digits long with upper and lowercase, numbers AND symbols, not quite sure how it got figured out to be honest lol. New wall post incoming though!

      on 29 July 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Trying to be everywhere and do everything at the same time is really taking its toll on me!
    • x
      < Bristow9091 and TomaTito are now friends.
    • x
      < Bristow9091 and BasilZero are now friends.
    • x

      Hey there, thanks for the friend request! :)

      x
      And thanks for accepting sir!

      on 31 March 2019

    • x
      < Bristow9091 and Immersiveunreality are now friends.
    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Two months later and I FINALLY have internet! I'm back guys!
      x
      If you don't mind me asking, why were you without internet for so long? Good to have you back.

      on 28 March 2019

      x
      I moved into my own house back in January and it's taken me until now to get my internet sorted out, been through hell with my provider, but yeah, two months later and I finally have internet access! And cheers lol, glad to be back :P

      on 28 March 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      So far I've gone three weeks without internet, only mobile data. I still have two weeks to go and my data is running low, doesn't renew until the same day my internet gets activated, pray for me!
      x
      Dear Lord, please look after Bristow. He desperately needs your light.
      Only you have the power to save his soul.

      on 19 February 2019

    • x
      < Bristow9091 updated their status:
      Extremely limited internet access until March, won't be posting much, if at all, for the next month.
    < 1 - 20 of 165 <

    Game Stats

    Bristow9091 hasn't added any games yet!